Door Prodware Spanje
Het hectische ritme dat we dagelijks volgen, wordt weerspiegeld in elke situatie van ons leven, zowel op persoonlijk als op professioneel gebied. Een snel en efficiënt reactievermogen is vereist bij zakelijke uitdagingen. We moeten in een recordtijd oplossingen vinden voor zakelijke conflicten en veelvoorkomende problemen.
Zeven elementen
Power Platform-suite bestaat uit zeven belangrijke elementen die, wanneer ze worden gecombineerd, de digitale transformatie aanzienlijk versnellen en de behoeften wat betreft bedrijfsprocessen en workflows oplossen. Deze elementen zijn: Power Apps , Power Automate , Power Virtual Agents , Power BI , Dataverse, Data Connectors en AI Builder. Dankzij de rijke integratie kun je profiteren van alle native integratiemogelijkheden met Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365 en alle beschikbare Azure -services.
Microsoft Power Platform
Microsoft Power Platform vermenigvuldigt innovatie in organisaties door het creëren van op maat gemaakte oplossingen en door complexiteit te elimineren en wendbaarheid te bevorderen. We laten een reeks internationale praktische scenario’s zien met voorbeelden van echte bedrijven die hun eigen maatwerkoplossingen hebben ontwikkeld zonder code.
Voorbeelden Power Apps
Mercedes Benz heeft Prodware Spanje gevraagd een applicatie te ontwikkelen voor dataverzameling in testritten. De dataverzameling en testritten vinden plaats tijdens evenementen ter lancering van nieuwe voertuigen en wel specifiek voor de presentatie van het nieuwe EQS-model. De data wordt ook gebruikt voor het genereren van de aankoopinteresse.
In slechts 5 dagen kon Prodware deze applicatie bouwen. De app maakt gebruik van de connectie met de huidige backoffice. Enkele van de belangrijkste functies zijn authenticatie, registratie van nieuwe testritten, ondertekening van toestemmingen, voltooiing van de test, verzoek om meer informatie en integratie met Sales voor het creëren van verkoopinteresses die door het callcenter worden beheerd.
Voorbeelden Power Automate
Een belangrijk bedrijf in de bouwsector had behoefte aan een oplossing voor het automatiseren van leveringsbonnen. Concreet wilden zij een oplossing voor de import van 200 dagelijkse pakbonnen in PDF-formaat in Microsoft Dynamics F&O- kassabonhistorie zonder tussenkomst van de gebruiker.
Voor de ontwikkeling van deze applicatie hadden we slechts een maximale periode van 5 dagen, dus werd gekozen voor Power Automate Desktop-technologie. Er zijn nogal wat aanpassingen gedaan om de best mogelijke uitvoeringssnelheid te bereiken, rekening houdend met de grote hoeveelheid afleverbonnen die moeten worden beheerd en het oplossen van incidenten in geval van fouten voor handmatige supervisie.
Voorbeelden Virtuele agents
Een belangrijk particulier medisch centrum vroeg om een Bot voor het beheer van medische afspraken met Covid-19-patiënten. Gezien de wereldwijde pandemische situatie en de snelheid waarmee de gebeurtenissen plaatsvonden, stonden we voor de uitdaging om in minder dan 1 week een functionele Bot te genereren. Deze Bot moest in staat zijn om een soort triage uit te voeren waarbij we medische afspraken in de verschillende communicatiekanalen konden classificeren en indelen op basis van de symptomen die de patiënten noemden.
De gebruikte technologie bestaat voornamelijk uit Virtual Agents, Power Automate en Dataverse om 24/7, elke dag van het jaar patiëntenzorg te kunnen bieden. Bovendien worden medische afspraken gegenereerd op basis van de feedback en voorkeuren van de klant, gecommuniceerd in verschillende kanalen, bijvoorbeeld: chat met de arts, telefoontje of de toewijzing van een zorgnummer op basis van de autonome gemeenschap.
Voorbeelden Power BI
Mercedes Benz vroeg ons een rapport te ontwerpen waarmee de gebruiker op een eenvoudige en interactieve manier de status van een verkoopkans in relatie tot zijn levenscyclus kan volgen. Dit klantlevenscyclusdiagram helpt de gebruiker om de stroom, gevolgd door aankoopbelangen, aan te vullen en te verbeteren, en detecteert degene met een ongewijzigde status.
Er werd gewerkt volgens een strakke planning om het verkoopproces in kaart te brengen en met een minimum aantal iteraties om het eindresultaat te bereiken. De gebruikte technologie is Dynamics 365 for Sales , Power BI, Power Query en DAX.
Een van de belangrijkste functionaliteiten was de bewaking van het verkoopproces, de beschikbaarheid van alle data van de verschillende verkoopkansen. De interactiviteit van de visualisaties stelt de gebruiker in staat om te filteren op basis van hun behoeften.
Dankzij low code- technologie kunnen we de digitaliseringsprocessen van ons bedrijf versnellen en flexibele en eenvoudig te implementeren oplossingen bieden voor de hele organisatie, terwijl we ook toekomstige duurzaamheid waarborgen.