Leer in twee dagdelen wat jouw belangrijkste fricties zijn in de route naar een betere Customer Experience. Samen met onze specialisten ga je aan de slag met enkele oplossingen die een positieve impact hebben op jouw klantprocessen.
Denk jij dat jouw Customer Experperience een snellere groei en betere bedrijfsresultaten in de weg staat? Zou jij willen dat je de tijd en mankracht had om processen eens kritisch te analyseren? In een onderzoek door IDC gaf 87% van de bedrijven aan een uitstekende klantervaring te bieden. Helaas herkent slechts 11% van de consumenten dit. Zij ervaren nog veel fricties in aankoopprocessen. De achterliggende oorzaken zijn uiteenlopend maar hebben grote impact op de klantervaring. Fricties zijn soms snel zichtbaar en soms niet en dan moet je dieper in de organisatie zoeken. Dan kan het prettig zijn dat er iemand van buitenaf met je meekijkt. Iemand die met frisse blik meedenkt en met een plan van aanpak komt. Wij kunnen jou helpen bij het oplossen van jouw belangrijkste knelpunten.
Een steeds groter wordende zorgvraag en steeds minder mensen. Dat is de zorgkloof en direct dé grootste uitdaging voor Land van Horne samen met al haar collega zorginstellingen. Om de kansen te verkennen op het vlak van innovatie startte Land van Horne een traject met Prodware. Prodware bracht daarvoor samen met de wijkverpleegkundigen en de ICT deskundigen een dag in het leven van de wijkverpleegkundige in kaart. Welke fricties vormden de grootste belemmering?
De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, maar hier een aantal van onze praktijkvoorbeelden wat je bijvoorbeeld met Power Platform kunt doen om fricties in bedrijfsprocessen op te lossen:
Investeer tijd en analyseer de verschillende processen in detail. Kijk naar de hobbels in jouw klantreis en focus eerst op fricties die veel impact hebben en met minimale effort zijn op te lossen. Onze ervaren specialisten helpen je op weg en zij doen dat volgens de succesvolle Friction Hunting methode.
We doen vooraf aan de workshop een online kick-off, waarin we jou en je bedrijf leren kennen. Zo kunnen we tijdens de workshop snel de diepte in.
In het eerste dagdeel gaan we samen op jacht naar de fricties in de klantreis. We analyseren de verschillende processen in detail waarbij we beginnen met de fricties die de grootste impact hebben op de klantervaring en die met minimale effort zijn op te lossen.
In het tweede deel ontwerpen we samen een aantal snel realiseerbare oplossingen. Daarvoor werken we prototypes uit op papier. Zo kun je na de workshop concreet met deze oplossingen aan de slag en boek je sneller succes.
Na de workshop:
Deze workshop is een perfecte manier om te ontdekken met welke tools en aanpassingen jij je processen kunt verbeteren. Tijdens de workshop sporen we niet alleen fricties op, we kijken ook samen hoe je die fricties kunt oplossen. Dat kan door het inzetten van het Microsoft Power Platform maar het kan ook zijn dat je huidige tools al voldoende zijn. Onze specialisten kunnen met hun brede kennis jou van de juiste input voorzien. Geen zorgen: de workshop is volledig vrijblijvend en de uitkomsten van onze Friction Hunt zijn altijd waardevol, met welke oplossing je ook gaat werken.
Natuurlijk is deze workshop niet voor niks gratis. Dat snap jij ook en daar zijn we dus graag open over. Misschien ben je na de workshop enthousiast over een van onze oplossingen en kunnen we samen verder aan de slag. Maar het kan ook zijn dat na de workshop onze wegen scheiden. Even goede vrienden en je zit nergens aan vast. Uiteindelijk kun je de fricties die we ontdekken ook met andere tools oplossen.
Daag jezelf en je team uit. Vaak kost het niet veel om de eerste fricties weg te werken. Wij hanteren hiervoor de Friction Hunting methode. Creëer een friction hunting mindset, inspireer je collega’s en maak van Friction Hunting een continue proces. Bekijk hiernaast de video van Steven van Belleghem, bedenker van deze methode, waarin hij precies uitgelegt hoe het werkt.
Wil jij meer weten over deze workshop? Vul dan het formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op, zodat we samen kunnen bepalen of dit bij jouw organisatie past.
Zie het als een gezamenlijke verkenning waar we allebei iets aan hebben. Na de workshop loop jij weg met een heleboel waardevolle inzichten en wij hebben een extra bedrijf bekend gemaakt met het Microsoft Power Platform. Om deze reden zijn er een paar voorwaarden om aan de workshop mee te kunnen doen:
Daag jezelf en je team uit. Vaak kost het niet veel om de eerste fricties weg te werken. Creëer een friction hunting mindset, inspireer je collega’s en maak van Friction Hunting een continue proces. Bekijk deze video van Steven van Belleghem, bedenker van deze methode, waarin hij precies uitgelegt hoe het werkt.
Natuurlijk is deze workshop niet voor niks gratis. Dat snap jij ook en daar zijn we dus graag open over. Wij hopen dat je na deze workshop enthousiast bent over het Microsoft Power Platform en dat we samen verder aan de slag gaan. Maar we beloven je: ben je na de workshop niet geïnteresseerd? Even goede vrienden. Dan kun jij profiteren van deze workshop en sluiten wij jouw case. Je zit nergens aan vast en we gaan je zeker niet pushen. Uiteindelijk kun je de fricties die we ontdekken ook met andere tools oplossen.
De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, maar hier een aantal praktijkvoorbeelden wat je met Power Platform kunt doen om fricties in bedrijfsprocessen op te lossen:
De volgende stap is de realisatie. Die kun je zelf oppakken, maar je kunt er ook onze hulp voor inschakelen. Dit is geheel aan jou.