Als HR-afdeling vind je het belangrijk dat nieuwe medewerkers een goede eerste indruk van het bedrijf ervaren. Je wilt dat ze weten met wie ze kunnen spreken, wat het beleid is en hoe ze worden ondersteund in hun rol. Als lijnmanager kan het verwarrend zijn wanneer je nieuw personeel aanneemt of wanneer werknemers vertrekken. Het risico bestaat dat je belangrijke elementen vergeet en je wilt dat een proces volgt met ondersteunende documenten en timing.
Met deze app, gebouwd op toonaangevende Microsoft Power Apps-technologie en geïntegreerd met jouw Dynamics 365 Human Resources-systeem, voldoe je aan de best practices van HR en het bedrijfsbeleid voor onboarding, offboarding en rolovergang .
Bekijk hoe de app jouw als HR-manager helpt bij het opstellen van een checklist met activiteiten voor Onboarding, Offboarding, Transitioning-rollen of andere HR-processen; ondersteund door bronnen in een kader van Gidsen.
Wil je eens – geheel vrijblijvend – kennismaken met onze experts? Vul dan onderstaand formulier in en je hoort zo snel mogelijk van ons.